141229_2  

Lay your head on my pillow

躺在我的枕間

Lay it down

躺下吧

Lay it down

躺下吧

Lay it down

躺下吧

Oh lay it down

躺下吧

Lay your head on my pillow, yeah

把你的腦袋枕到我的枕頭上

[Verse One:]

I ain’t Casanova, me and Romeo ain’t never been friends

我不是個風流漢,我和羅密歐不再是朋友了

But tonight girl I’ma you how much I love you, let the party begin

今晚,我會讓你知道我對你的愛之深、情之切,女孩

讓我們狂歡吧

I’ma do something I never did to you girl

我會做些之前沒做過的事情

I’ma turn you out, I’ll show you a new you girl

改變原來的你,讓你煥然一新

Tell your friends you ain’t coming out tonight

告訴你的朋友們,你今晚留在這裡了

Wrap your hair girl, tie it up tonight

盤好你漂亮的頭髮,今晚把它紮起來吧

[Chorus]

[Verse Two:]

You’re looking at me girl and I ain’t talking about the look in your eyes

注視著我的雙眼,女孩

讓我看看你的眼睛閃耀

Me, my partna and nem is giving a standing ovation girl tonight

今晚,我和我的兄弟們會為你熱烈鼓掌

So go on and stretch it out ’cause I’m gon’ work it good girl

所以繼續吧,好好展示你自己,

 

And don’t be bourgie ’cause tonight I need a hood girl

And I’m gonna tell my friends I ain’t coming out tonight

我會告訴我的朋友們,今晚我也不會出去了

I’ma pull this jimmy out and rock that body right

拿著根撬棍,舞動我的身體

[Chorus]

[Bridge:]

All my fellas say yeah, yeah, yeah

我的兄弟們喊著 yeah, yeah, yeah

Wanna lay it down, so I can lay you down

想躺下麼?我幫你躺下

All my ladies say lay, lay, lay

我的女士們回應著 躺躺躺

Wanna lay it down, so I can lay you down

想躺下麼?我來幫你躺

[Chorus]

Lay

躺下吧

Oh Lay

躺下

Oh lay, oh lay, oh lay, oh lay your head down girl

躺在我的枕心

Lay your head down, lay your head down tonight

躺下吧,躺下吧,今晚

Lay your head down, lay your head down tonight

躺下吧躺下吧

Lay your head down, lay your head down so I can work it, work it, work it, work it

躺下吧,這樣我才能

Oh lay, oh lay, oh lay

Oh lay, oh lay, oh lay

Oh lay, oh lay, oh lay, ooh ooh

Oh lay, oh lay, oh lay, ooh ooh

Your head down girl

_中英歌詞 cr. 百度知道

141229_1

 

141229

 

最近原本就打算寫一篇19禁的文章,反正忙內成年也好久了!

하랴랴 我寫他寫到沒甚麼可以寫的了...

前幾天在radio上面推薦了這首歌~ 孩子好萌阿! 說甚麼一定想推薦這首因為每次推薦都被剪掉

我看了歌詞也還好吧! 那裏19禁了!!

忙內好像真的很愛這首~應該邊聽邊扭動他那可愛的小蠻腰了吧~ 喝

該有多帥啊>//////<

十九禁阿!!! 好害羞~~~

 

讓我來醞釀一下。。。

lay it down.....

262027586_x

 

 

媽呀...為何我每次打文章就是要打個好幾次....

媽的...本來要去睡了

 

發現今天的日期...ㄟ....

剛剛好是我忙內褐色瀏海一周年紀念日阿!!!!

140625

去年625我被預覽照驚醒之後,世界就亮了起來~呵呵

我忙內的瀏海復活了!!! 呵呵

 

 

 

才說要寫個十九禁又開始回想起孩子般的忙內來...  

120625

 

這張足足是三年前^_______^ 120625

歷史性的嘟嘴照~ 清純

我怎麼能對這個孩子有什麼邪念呢(真是該打)

喔no!!!!!!!

19禁!!!!!!!

1395245005-3710223761395245005-3710223761395245005-371022376

 

這阿姨真是太邪惡了 = =

不要跟她玩...

 

014e2080182eae1cb69237776cb7b30d23ccdefc6d

 

小!心!這!阿!姨!

吳世勳快跑啊!!!!!!!!!

1775465364.gif  

arrow
arrow
    文章標籤
    lay it down on my pillow
    全站熱搜

    Ruby☆ 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()